-
"ר סקי היא חברה שעוסקת באיסוף שלל השירותים הדרושים לחופשת סקי מלאה והנגשתם ללקוח בקלות. באמצעות ד"ר סקי ניתן להזמין חבילת סקי "הכל כלול" ללא קשיים כלל. נוסף לכך, שיתוף הפעולה של ד"ר סקי עם חברות השירות השונות עוזרת להוזלת המחירים, וכך ד"ר סקי יכולה להציע מחירים אטרקטיביים ללקוחות.
מי זה דוקטור סקי ?
-
דוקטור סקי מתמחה בחבילות סקי וסנובורד בשיטת "הכול כלול" באתר הסקי טין שבצרפת ובאתי סקי אחרים באירופה.
-
איך יוצרים קשר אתכם ?
-
ישנן מספר דרכים ליצירת קשר איתנו:
באמצעות מספר הטלפון המפורסם באתרנו 072-3924448, באמצעות האיקון “Call Me” המופיע בדף הבית שבאתרנו (יש להקליק על האיקון כדי לבצע שיחת חינם באמצעות הסקייפ), ע"י הקלקה על "הזמנה וצור קשר" באתרנו או ע"י שליחת דוא"ל לכתובתנו info@doctorski.com.
-
כיצד מתבצע תהליך ההזמנה?
נציג דוקטור סקי והלקוח מסכמים את פרטי חבילת הסקי כולל התאריך לחופשה, מחיר, וכל הפרטים הקשורים לחופשה.
-
לאחר סיכום פרטי החופשה, טופס הזמנה מסודר לחופשת הסקי נשלח ללקוח בדוא"ל.
-
על הלקוח לחתום על טופס ההזמנה ולהחזירו לדוקטור סקי בפקס או דוא"ל. בנוסף, בשלב זה, הלקוח צריך להסדיר את התשלום.
-
לאחר קבלת התשלום, דוקטור סקי תכרטס את כרטיסי הטיסה ותשלח אותם ללקוח תוך 48 שעות בדוא"ל. בנוסף, דוקטור סקי תשלח ללקוח, בדואר רגיל, קבלה וחשבונית.
-
בין 7 - 10 ימים לפני מועד היציאה מהארץ, נציג דוקטור סקי יצור קשר עם הלקוח, בדוא"ל, על מנת לספק ללקוח פרטים אחרונים ולענות על שאלות אחרונות לגבי חופשת הסקי המתקרבת ובאה.
בנוסף, נציגי דוקטור סקי יהיו זמינים תמיד ויענו על כל פניה, בקשה או שאלה בכל עת ולאורך כל השנה.
באיזה תנאי תשלום אפשר לשלם ?
-
בכרטיס אשראי – אפשר בתשלומים ללא ריבית כאשר מספר התשלומים נקבע לפי מספר החודשים ממועד ההזמנה ועד למועד היציאה לחופשת הסקי (התשלום האחרון צריך להתקבל לפני היציאה לחופשת הסקי).
-
במזומן במשרדנו ברעננה.
-
העברה בנקאית לחשבוננו.
-
מה זה "כרטיס דוקטור סקי" ?
-
כרטיס דוקטור סקי הוא כרטיס אותו מקבל כל לקוח שלנו בתחילת חופשת הסקי. הכרטיס מקנה הנחות בעסקים מקומיים שעובדים בשיתוף איתנו בטין כגון: חנויות סקי, מסעדות, פאבים, קלאבים ועוד...
ההנחות ניתנות עם הצגת הכרטיס בזמן הקנייה והם נקבעות לפי מדיניות העסקים השונים. כמו כן, כל עסק רשאי להפסיק את ההנחות בכל זמן נתון ו/או לא לתת הנחות על מוצרים מסוימים לפי ראות עיניו.
איך אפשר למנוע גניבת ציוד סקי ?
לצערנו הזמנים השתנו והיום כבר לא בטוח להשאיר ציוד סקי וסנובורד ללא השגחה כשאנו עוצרים להפסקת צהריים, נכנסים לשתות בירה בבר או אפילו הולכים לשירותים. תשומת לב וזהירות לגבי איך ואיפה אנו משאירים את ציוד הסקי והסנובורד שלנו יכולים למנוע הרבה כאב ראש ולחסוך לנו כסף רב. לכן ריכזנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לחזור הביתה או לחנות השכרת ציוד הסקי בסוף השבוע בשלום:
-
אל תשאירו ציוד סקי במרפסת הדירה אפילו אם אתם ממוקמים בקומות גבוהות (גנבי ציוד סקי יטפסו אפילו לקומות הגבוהות אם הם הבחינו בציוד סקי או סנובורד שהם חושקים בו).
-
נעל תמיד ובכל מקום את ציוד הסקי או הסנובורד שלך.
-
גולשי סקי, החליפו עם חברכם מגלש אחד ממגלשי הסקי שלכם ושלו כאשר עוצרים להפסקה. בנוסף, הניחו רחוק אחד מהשני את שני זוגות הסקי "הלא תואמים".
-
בקשו מהמוכר, בחנות השכרת ציוד הסקי והסנובורד, להדביק מדבקה עם שמכם על ציוד הסקי והסנובורד. באתרי סקי ישנם אנשים רבים עם אותו ציוד סקי וסנובורד ולכן יכול להיות שאדם אחר ייקח בטעות את ציוד הסקי והסנובורד שלכם.
-
השתמשו בסקי Lockers כשיש לכם אפשרות.
-
קנו מנעול מיוחד לסקי לנעול את ציודכם
-
בדקו עם חברת ביטוח הסקי שלכם מה המדיניות שלהם לגבי גניבת ציוד סקי, שלכם או מושכר, במהלך חופשת סקי.
האם בבתי הספר לסקי מדריכי הסקי דוברי עברית ?
מה היא מחלת גבהים ואיך היא נגרמת ?
מחלת גבהים נובעת מחוסר בחמצן כתוצאה מירידה של הלחץ האטמוספרי וירידה בריכוז החמצן באוויר. המחלה מופיעה לרוב רק בגבהים שלמעלה מ- 3,000 מטר. משום שרוב האתר נמצא מתחת לגובה זה, מעטים מאד הגולשים בטין שסובלים ממחלה זו.
התופעה נגרמת כאשר נמצאים בגובה רב שם האוויר יותר דליל מחמצן. גובה נמדד לפי הטבלה הבאה:
הנקודה הגבוהה ביותר בה יש מסלולים מסודרים לסקי בטין הינה קרחון ה- Grande Motte (3456 מ'), קצת מתחת לגבול של "מאוד גבוהה". בגובה זה עדיין מאוד לא שכיח שאנשים מרגישים את תופעות המחלה למרות שהיו מקרים בעבר שגולשים התלוננו על סחרחורות, קוצר נשימה וכאבי ראש.
מחלת גבהים לא מושפעת מגיל, מין או מצב בריאותי. ישנם אנשים שמקבלים אותה וישנם כאלה שלא. לכן, כשאתם גולשים על ה- Grande Motte בטין שימו לב לתסמינים (גם של אחרים ושל ילדים) ובמקרה שאתם חשים את אחד התסמינים של המחלה, פשוט גלשו במקומות נמוכים יותר.
מתי משרדי קניית הסקי – פס נפתחים ?
כל משרדי קניית הסקי – פס בטין נפתחים ב- 8:30 בבוקר בכל יום, אבל נסגרים בשעות שונות.
-
משרדי סקי – פס Grande Motte: 8:30 – 17:00 כל יום למעט שבתות שבהם המשרד נסגר ב-19:00
-
משרדי סקי – פס Tignes-Le-Lac: 8:30 – 17:00 כל יום למעט שבתות שבהם המשרד נסגר ב-19:00
-
משרדי סקי – פס Val Claret: 8:30 – 17:00 כל יום למעט שבתות שבהם המשרד נסגר ב-19:00
-
משרדי סקי – פס Les Brévières: 8:30 – 16:30 כל יום
-
משרדי סקי – פס Le Lavachet: 8:30 – 14:00 בימי חול, בשבתות 8:30 – 14:00 ו- 19:00-16:00 ובימי ראשון מ- 14:00-08:30 ו- 17:00-16:00
-
משרדי סקי – פס Les Boisses: בשבתות 8:30 – 14:30 ו- 17:00-16:00 ובימי ראשון ושני מ- 14:30-08:30
האם יש הנחות לילדים ולגמלאים ?
מה מסמנים צבעי המסלולים השונים?
-
צבעי המסלולים מסמנים את תלילות ו/או דרגת הקושי של מסלולי הסקי.
צבע ירוק – מסלול קל ומתון מאוד, מתאים למתחילים.
צבע כחול – מסלול קל בעל שיפוע קצת יותר תלול ממסלול ירוק אשר יכול להכיל בתוכו תלוליות. מתאים למתחילים ובינוניים.
צבע אדום – מסלול תלול אשר מתאים לרמת גלישה בינונית ומעלה, יכול לכלול קטעים מאתגרים לאורכו.
צבע שחור – מסלול תלול, מאתגר הדורש יכולות גלישה טכניות. מתאים לגולשים מנוסים בלבד.
טיפ- לפני שיוצאים ליום סקי, רצוי להסתכל במפה ולתכנן את המסלולים בהם אתם רוצים לגלוש כדי שלא תגיעו למסלולים לא רצויים שאינם מתאימים לרמת הגלישה שלכם.
איזה מהמסעדות הנמצאות על מסלולי הסקי מומלצות ביותר ?
חלק מההנאה בחופשת סקי היא העצירה למנוחה במסעדות שעל המסלולים וההרים המושלגים. למרות שארוחות צהריים מלאות אינן מומלצות, משום שהן גורמות לעייפות וכבדות, ואף יכולות להיות יקרות, עצירות לשתייה ו/או מרק חם הן חלק מחוויית הסקי שאסור לפספס.
-
אם החלטתם לעצור, מסעדת la folie douce הממוקמת בקצה הרכבל Semanmille הינה אחת מהמסעדות עם האווירה והאוכל מהטובים ביותר בטין. המסעדה מגישה מגוון רחב של מאכלים, מארגנת מסיבות ומארחת להקות ו- DJ’s בימי שמש, על גג המסעדה.
-
המסעדה על קרחון ה- Grande Motte הממוקמת בקצה ה- Grande Motte Funicular מציעה בשר על האש (ברביקיו) מעולה. מרפסת המסעדה נמצאת בנקודת תצפית מדהימה (מי שרוצה ארוחת צהריים באווירה רגועה יותר יוכל להיכנס לתוך המסעדה עצמה).
-
הבר-מסעדה De La Grande Motte הממוקם למרגלות ה- Funicular מגיש Paninis וארוחות קלות במחירים סבירים. למסעדה יש מרפסת שבה אפשר לאכול וליהנות מהשמש ומהנוף הפנורמי המדהים של טין.
-
מסעדת Lescale Blanche, הממוקמת מול ה- Aeroski Telecabin ב- Le Lac, היא ללא ספק גם אחת המסעדות המועדפות על ידי רבים והמציעה אוכל טוב, מרפסת שמש גדולה ואווירה טובה.
-
ולסיום, מסעדת Solase הממוקמת בסוף הרכבל Chaudannes היא המסעדה המוצפת בשמש עד השעות היותר מאוחרות בטין והיא מקום מצוין לבירה בסיום יום גלישה.
האם אפשר לקבל את המיסים חזרה על קניית מוצרים ?
-
בהחלט, אם אתם מתכוונים לרכוש מוצרים ששווים מעל 50 אירו אתם זכאים לקבל חלק מהמיסים בחזרה. כדי שתהיו זכאים להחזר, בזמן הקנייה אתם צריכים להגיד למוכר שאתם רוצים לקבל את ה - Tax Back על הקנייה. בשלב זה, המוכר יבקש ממכם לראות את דרכונכם (לכן לא לשכוח לקחת את הדרכון לחנות) ויתן לכם טופס מיוחד למכס וקבלה, אותם תצטרכו להראות בעמדת המכס בשדה התעופה, יחד עם המוצרים שקניתם.
בהגיעכם לשדה התעופה בז'נבה, (לפני שאתם עושים check in) יש לרדת לקומה 1 לאזור קבלת הנוסעים (שם יש דלת לבנה של המכס עליה צריך לדפוק עד שיוצא פקיד) ולהציג לפקיד המכס את הטופס והקבלה שקיבלתם בחנות יחד עם המוצרים שקניתם. נציג המכס יחתום על הטופס ויתן לכם מעטפה ודף הוראות איך לקבל את כספכם בחזרה.
באופן עקרוני ישנן שתי דרכים לקבלת המס.הדרך המהירה והיקרה יותר היא לעלות לקומה השנייה, לגשת עם הטופס החתום לעמדת Western Union ולקבל את החזר המס במזומן (כמובן שהם לא ישכחו ליגבות את העמלה שלהם).דרך שנייה היא לשלוח את המעטפה עם הטופס החתום והקבלה מהארץ לכתובת שנתן לכם פקיד המכס. לאחר כמה שבועות תקבלו שיק לארץ עם הזיכוי שמגיע לכם.
איך תובעים את הביטוח במקרה של פציעה או נזק/אובדן למטען ?
-
במקרים של פציעה או נזק או אובדן של מטען במהלך חופשה, אם יש לכם ביטוח, אתם זכאים לקבל החזר כספי על כל ההוצאות ו/או הנזקים מחברת הביטוח שלכם.
לקבלת ההחזרים יש לפעול לפי השלבים הבאים:
• במקרים של אשפוז - במידה ואינך מסוגל ליצור קשר בעצמך, מחובתו של בית החולים להתקשר למוקד החירום של חברת הביטוח שלך לצורך קבלת התחייבות כספית לתשלום הוצאות האשפוז.
• בתביעה להחזר הוצאות רפואיות שלא במסגרת אשפוז יש לוודא כי הרופא המטפל מסר לידיך בכתב: דיאגנוזה ופרוט של סיבת הטיפול ואופן הטיפול.
• במקרה של טיפול ממושך יש לפרט כל טיפול בנפרד ולצרף קבלות מקוריות.
• ברכישת תרופות – יש לצרף את המרשם וקבלות המקוריות.
• מעבדה, בדיקות הדמיה – יש לצרף את התעודה הרפואית הכוללת את סיבת ההפניה וקבלות מקוריות.
למעט מקרים של אישפוז (במקרים אלו בית החולים צריך לקבל את אישור חברת הביטוח לפני מתן הטיפול) יש לאסוף את כל הקבלות והמסמכים המקוריים ולשמרם עד החזרה לארץ. לאחר החזרה לארץ, יש למלא את טופס התביעה ולצרף את כל המסמכים והקבלות המקוריות ולשלחם לחברת הביטוח שלכם. כעבור שבועיים עד חודש ימים אתם צריכים לקבל שיק בדואר עם החזר ההוצאות אותן שילמתם עבור הפציעה.
-
בתביעת מטען
• יש למלא את טופס ההודעה על תביעת מטען.
• יש לרשום במדויק את נסיבות ופרטי האירוע: פרוט הרכוש הנתבע, תאריכי רכישה, מקום
• רכישה, וסכום כל פריט.
• יש לצרף אישור משטרה מקורי ממקום האירוע בחו"ל (תנאי הכרחי לטיפול בתביעת המטען).
• יש לצרף קבלות המעידות על רכישת הפריטים (אם ישנן).
• יש לצרף אישור מקורי של חברת התעופה/הספנות, במידה והאירוע ארע בעת הטיסה או השיט.
לאחר החזרה לארץ, יש למלא את טופס התביעה ולצרף את כל המסמכים והקבלות המקוריות ולשלחם לחברת הביטוח שלכם. כעבור שבועיים עד חודש ימים אתם צריכים לקבל שיק בדואר עם ההחזר הכספי עבור איבוד או נזק המטען.